راش خارش پوست ناپدید می شوند بدون IgA در بیماران مبتلا به نفروپاتی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علاوه بر فیلتر کردن خونراش خارش پوست ناپدید می شوند بدون IgA در بیماران مبتلا به نفروپاتی

راش خارش پوست ناپدید می شوند بدون IgA در بیماران مبتلا به نفروپاتی وقتی نفروپاتی IgA در پیشرفت علاج بیماران باید شروع به رنج می برند برخی از علائم ناراحت کننده باشد. برخی از بیماران شکایت دارند که بثورات خارش دار همچنان ادامه دارد. دلیل چیست؟

علاوه بر فیلتر کردن خون، حفظ تعادل الکترولیت دیگر تابع مهم کلیه renal.Si به شدت توسط نفروپاتی IgA در آسیب دیده است، آنها توانایی خود را برای انجام کار خود را به طور معمول از دست بدهند. در این وضعیت، مولکول های مختلف هدر مواد در بدن تجمع می یابد. بثورات خارش پوست در ارتباط با سپرده از مواد مولکولی بزرگ است. به همین دلیل مشکل از پوست بیماران نمی تواند کاهش است، با وجود که شروع دیالیز.

یکی دیگر از علل شایع خارش سطح فسفر بالا است. با کاهش عملکرد فیلتراسیون کلیوی، فسفر اضافی در بدن تجمع می یابد، باعث کریستال خارش پوست با facilidad.Junto خارش پوست، سطوح بالایی از فسفر همچنین می توانید بیماری های استخوان باعث کم کلسیم، سطح PTH بالا، و غیره

از آنجا که دیالیز می کند عوامل بیماری زا از بین بردن نیست، بیماران پیشنهاد گرفتن روش تصفیه است که می تواند خون بزرگ مواد زائد مولکولی حذف شده است. تصفیه خون درمان است که می تواند اندازه های مختلف از زباله های شیمیایی، که می تواند کمک به تسکین خارش پوست با eficacia.Claro خون آلودگی درمان از بین بردن یک درمان است که می تواند هر دو پاک خون است و بهبود شرایط از کلیه از ریشه.

برای مقابله با تجمع فسفر، بیماران باید مصرف خود را از فسفر محدود و یا برخی از پوشه ها فسفات است که می تواند سطح فسفر اثر بخشی پایین تر کمک کند.

طرح درمان مفصل باید در شرایط بیماری بیماران بستگی دارد. برای درمان فردی، شما باید بیشتر در مورد وضعیت پزشکی شما را توصیف و یا متوقف کردن موضوعات آزمون آن enfermedad-renal@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: